Vrácení zboží a reklamace

Ať už potřebujete vrátit či vyměnit zboží nebo vyřešit reklamaci, jsme tu pro Vás, abychom danou situaci vyřešili k maximální spokojenosti. 

Reklamace zboží

Zboží dorazilo poškozené, objednávka nebyla kompletní, došlo k záměně produktů, nebo zboží nefunguje? Žádný problém. Reklamaci společně vyřešíme tím nejrychlejším způsobem. 

Ozvěte se nám

Nejdříve nám zavolejte na +420 730 771 882, nebo napište na muzicek@terasvet.cz. V některých případech není důvod ztrácet čas odesíláním reklamovaného zboží. Buď nám postačí důkazní fotografie, nebo vyřešíme problém na dálku vzájemnou domluvou.

V případě, kdy jsme se domluvili na zaslání reklamovaného zboží zpět k nám, postupujte dle následujících kroků.

  1. Využijte průvodce reklamací na tomto odkaze.
  2. Vytiskněte si reklamační formulář a vyplňte ho.
  3. Zboží spolu s formulářem pošlete dle zvolené přepravy v průvodci.


Prosíme, odesílané zboží důkladně zabalte, aby nedošlo během přepravy k poškození. 

Vrácení a výměna zboží

Ať už jste si vybrali nevhodný produkt, nebo nenaplnil Vaše očekávání, máte možnost nám ho poslat zpět do 14 dnů od převzetí zásilky. Výrobek by neměl vykazovat známky použití, neměl by být poškozený ani zašpiněný. Také je nutné v tomto případě zaslat i originální obal a veškeré příslušenství.

Postup vrácení

  1. Využijte průvodce reklamací na tomto odkaze.
  2. Vytiskněte si reklamační formulář a vyplňte ho.
  3. Zboží spolu s formulářem pošlete dle zvolené přepravy v průvodci.


Prosíme, odesílané zboží důkladně zabalte, aby nedošlo během přepravy k poškození.